dissabte, 13 de maig del 2017

introducció


Bueno ara os explicaré sobre de que tractarà aquest blog. Ja se que aquesta explicació l'havia de fer al comença el blog però bueno.
En aquest blog parlaré sobre tot tipus de balls, algunes vegades parlaré molt d'un tipus de ball. També us parlaré sobre música, tot lo que tracta de música, és a dir, sobre els cantants més famosos asta els menys famosos , sobre quines cançons estan de moda ara o les que jo penso que os podria agradar.

E decidit fer aquest tipus de blog ja que aquestes dos coses sol lo que més m'agrada i penso que a vosaltres també os agradarà.

La meva opinió sobre la música i el ball:

Jo penso que tan amb la música com al ball et potser expressar, pots expressar el que sents o el que penses encara que algunes persones no els i agrada ballar potser a altres persones si i s’esforcen en fer-ho a la prefixió tot el que fan. Igual que els musics, el musics poden estar mesos fen una cançó que al seu públic els hi agradi però sempre hi haurà a algunes persones que no els hi agradi i estaran criticant. Per això  a alguns cantant fan la musica que a ells els hi agraden, és a dir, escriuen les seves pròpies cançons que a ells els hi agradin i també els hi agradin al públic

I bueno aquesta a sigut la meva introducció sobre el meu blog espero que os agradi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Step up 4

La coreografia es terta d'una pelicula que se diu Step up 4. La història se centra en una jove "nena de papà", que s'enamo...